همانطور که مشتریان محترم سرویس میزبانی وب اطلاع دارند از عصر شنبه ، سرور ویندوز شرکت دچار مشکل شد و پس از کندی زیاد ، به طور کامل از سرویس دهی خارج گردید.
با توجه به اینکه رفع مشکل نیاز به نصب مجدد سیستم عامل و تنظیمات مربوطه داشت و از آنجا که دیتاسنتر طرف قرارداد ما در روزهای تاخیر آخر هفته خود هیچ سفارش جدیدی را پردازش نمی کرد،
راه اندازی مجدد سیستم به طول انجامید.
در حال حاضر سرویس های دی ان اس و ایمیل به حالت عادی برگشته است و سایت ها نیز به تدریج فعال می شوند.
این مشکل با توجه به وجود هارد های پشتیبان مشکلی در اطلاعات مشتریان پدید نیاورده است.
با توجه به اینکه تنظیمات سرور به طور کامل از ابتدا انجام شده است ممکن است اختلالی در برخی سایت بوجود آمده باشد ، لطفا تیم پشتیبانی را مطلع سازید تا مشکل سریعا رفع گردد.
با تشکر